Na koji način se mogu informisati o vašim specijalnim ponudama?

Najbolji način da se informišete o našim trenutnim ponudama je putem prijave na naš newsletter, koji je uvek ispunjen najnovijim specijalnim ponudama, kao i informacijama o zanimljivim lokacijama i dešavanjima u Beogradu. Kako biste se prijavili na naš newsletter, popunite formular na dnu stranice.

 

Da li mogu da iznajmim automobil ako ne posedujem kreditnu karticu?

Trenutno, sve kompanije za iznajmljivanje automobila u Srbiji su u obavezi da zahtevaju kreditnu karticu po dolasku klijenta, i to na ime glavnog vozača naznačenog u ugovoru o najmu.

 

Potrebno mi je vozilo tokom značajnog prazničnog perioda

Kada želite iznajmiti vozilo tokom vremenskog perioda u kome pretpostavljate da će potražnja za vozilima biti povećana, molimo vas da vozilo rezervišete što je moguće pre kako biste osigurali negovu dostupnost. White Line vodi računa o ažurnosti podataka prezentovanih na našoj web stranici, prikazujući samo ona vozila koja su dostupna za iznajmljivanje u datom trenutku. Međutim, u periodima velike potražnje, ne možemo uvek garantovati da će vaše željeno vozilo biti na raspolaganju. Tokom rezervacije vozila, a nakon što je vaša rezervacija i potvrđena, možete biti sigurni da će željeno vozilo biti dostupno po vašem dolasku.

 

Koja je politika potrošnje goriva?

Pravila o potrošnju goriva su jasno navedena u uslovima najma, dok se podatak o gorivu koje vozilo koristi nalazi među ostalim specifikacijama vozila koje pretražujete na našoj web stranici. White Line je ponosan na činjenicu da je kompanija koja funkcioniše po principu ’fair fuel’ politike. To znači da će klijenti biti u obavezi da vrate vozilo sa istom količinom goriva sa kojom su ga i preuzeli, bez dodatne naknade za ovu uslugu.

 

Da li je kilometraža neograničena?

Ako je neograničena kilometraža uključena u ponudu, taj podatak biće moguće naći u uslovima najma.

 

Na koji se način izračunava cena najma vozila po danu?

Najam vozila se računa na 24 časa, tako da ako iznajmite vozilo od ponedeljka u 10 časova ujutro do utorka u 10 časova ujutro, ovo se računa kao jedan dan. Ako iznajmite vozilo od ponedeljka u 10 časova ujutro do utorka u 13 časova popodne, time ste prekoračili 24 časa i prešli u drugi dan najma, te će stoga biti naplaćena usluga od dva dana najma. Molimo vas da proverite pažljivo vreme najma vozila prilikom rezervacije, jer to može značajno uticati na cenu usluge.

 

Potrebno mi je dečije sedište - da li garantujete dostupnost sedišta

Kako su dečja auto sedišta obavezna u većini zemalja, ako ih zatražite unapred, omogućićete njihovu dostupnost po vašem dolasku. Ako ste rezervisali dečije auto sedište prilikom rezervacije vozila, njegova dostupnost biće potvrđena zajedno sa potvrdom dostupnosti samog vozila. Molimo vas da obratite pažnju na to da se usluga iznajmljivanja dečijeg auto sedišta naplaćuje na licu mesta, kao i da je montiranje sedišta dužnost roditelja ili staratelja deteta.

 

Želim da koristim vozilo van zemlje najma. Šta je potrebno da uradim?

Ako je ova opcija na raspolaganju za vozilo koje vas interesuje, biće sprovedena u skladu sa uslovima korišćenja. Više informacija u vezi sa vašim konkretnim najmom biće dostupno u vreme rezervacije, i biće naznačeno u samom ugovoru o najmu. Molimo vas da imate na umu da se za ovu uslugu plaća dodatna naknada. Naknada se obično računa za celo vreme najma, a ne samo za one dane kada planirate koristiti vozilo van zemlje najma.

 

White Line kancelarija je zatvorena u vreme kada treba da preuzmem vozilo - šta treba da uradim?

Radno vreme je jasno navedeno na web stranici naše kompanije, ali je moguće dogovoriti preuzimanje vozila van radnog vremena. Međutim, za ovu uslugu postoji dodatna naknada koja se naplaćuje na licu mesta.

 

Koje situacije nisu pokrivene osiguranjem?

Kao i kod većine polisa osiguranja, postoje određeni izuzeci od osiguranja, kao i situacije koje poništavaju osiguranje. Takve situacije mogu biti (ali se ne ograničavaju samo na njih): oštećenje vetrobranskog stakla/prozora, donjeg stroja i krova vozila, guma i točova; izgubljeni ključevi; kada se vozilo vozi van kolovoza ili na neasfaltiranom putu; vožnja bez dužne pažnje ili nemarna vožnja; vožnja pod uticajem droga i alkohola. Ovi izuzeci su navedeni u uslovima najma u vreme rezervacije vozila.

 

Mogu li voziti iznajmljeno vozilo van kolovoza?

Osiguranje ne pokriva vožnju vozila van kolovoza ili na neasfaltiranim putevima, tako da preporučujemo da to ne činite jer na taj način možete poništiti osiguranje.

 

Šta je međunarodna vozačka dozvola i kada mi je potrebna?

Međunarodna vozačka dozvola je priznata širom sveta i identifikuje njenog nosioca kao ispravno licenciranog vozača. Obično važi 5 godina, ali ne zamenjuje važeću nacionalnu vozačku dozvolu koja će uvek biti neophodna. Međunarodna vozačka dozvola omogućava lokalnoj saobraćajnoj policiji i rent-a-car kompanijama da razumeju jezik na vašoj običnoj vozačkoj dozvoli. Međunarodna vozačka dozvola nije potrebna u onim zemljama u kojima se koristi engleski jezik kao glavni jezik sporazumevanja. Takođe, međunarodna vozačka dozvola nije obavezna ni u mnogim drugim zemljama Evrope, ali se u mnogima preporučuje usled jezičkih barijera. Zahtev za međunarodnom vozačkom dozvolom će biti jasno naznačen tokom procesa rezervacije, i iste se mogu prilično jedostavno pribaviti u poštama ili ostalim državnim organima.

 

Šta se dešava u slučaju saobraćajne nesreće?

U slučaju bilo kakvih mehaničkih poteškoća ili saobraćajnih nesreća koje uključuju iznajmljeno vozilo, važno je da o tome što pre obavestite rent-a-car kompaniju (u roku od 24 časa). U slučaju saobraćajne nesreće, potrebno je obavestiti lokalnu policiju koja će sastaviti izveštaj. Takođe, potrebno je sakupiti sve relevantne detalje o učešću treće strane u saobraćajnoj nesreći. Prilikom vraćanja vozila rent-a-car kompaniji, potrebno je popuniti obrazac o prijavljenoj nesreći. Rent-a-car kompanija mora dati ovlašćenje za zamenu ili popravku vozila. Važno je da zadržite kopije celokupne dokumentacije radi sopstvene evidencije.

 

Šta je sigurnosni depozit i zašto ga moram ostaviti?

Sigurnosni depozit je iznos novca koji rent-a-car kompanija blokira na početku najma, kako bi se pokrila u slučaju potencijalnih troškova. Depozit pruža osiguranje da najmoprimac može pokriti bilo kakvu štetu nastalu na vozilu ili pokriti troškove točenja goriva u vozilo, i predstavlja standardnu praksu prilikom iznajmljivanja vozila. Pod uslovom da se vozilo vrati u istom stanju u kome je i iznajmljeno, sigurnosni depozit biće vraćen najmoprimcu u potpunosti.

 

Šta treba da radim prilikom vraćanja vozila?

Prilikom vraćanja vozila, uvek treba da pratite uputstva koja su vam data prilikom iznajmljivanja. Nepoštovanje ovih uputstava – kao što je parkiranje na naznačenom parking-prostoru, može dovesti do dodatnih troškova.

 

Vozilo je vraćeno ranije nego što je ugovoreno. Mogu li dobiti povraćaj novca?

Nažalost, White Line nije u mogućnosti da vrati vrednost neiskorišćenih dana ili delova dana ako je vozilo vraćeno ranije nego što je to dogovoreno ugovorom o najmu.

PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER!

Nećemo Vam slati SPAM, niti vaš mail deliti sa nekim drugim

O NAMA

Naša rent-a-car usluga kreirana je sa ciljem da pruži visok kvalitet i pristupačne cene, primarno klijentima koji dolaze u Beograd avionom. Bez obzira da li je razlog vaše posete posao ili zadovoljstvo, sigurni smo da vam možemo ponuditi najbolje uslove rentiranja.

© 2019 WhiteLine rentacar u Beogradu. Sva prava zadržana.
Najbolja rentacar agencija u Beogradu.